Често задавани въпроси
-
Изберeте желаните от Вас продукти и ги добавете в кошницата като натиснете бутона Купи. След това отидете на иконата с количка в горния десен на екрана. Изберете начин за доставка. Ще получите автоматично приблизителната цена за доставката. Изберете метод на плащане. Натиснете бутона Завърши поръчката. След това очаквайте потвърждение по имейл. Когато получите потвърждението, това означава, че поръчката Ви е приключена успешно.
Проверете внимателно дали сте въвели правилно номера на мобилния си телефон. На този номер ще получите съобщение с информация за получаване на пратката.
-
Можете да заплатите Вашата поръчка с дебитна/кредитна карта; с наложен платеж; или да платите в брой на място в магазина при получаване на поръчката.
-
Не потвърждаваме поръчките по телефон, освен, ако не сте отбелязали изрично, че искате консултант да потвърди поръчката Ви. Всяка поръчка се потвърждава чрез автоматичен имейл.
-
- 5,99 лв. до офис на Speedy
- 6,99 лв. до адрес
- 3,60 лв. до автомат на BOX NOW (плащане в брой не е възможно)Доставката е безплатна при поръчки над 100 лв.
Всички пратки са зстраховани без допълнително заплащане.
Предлагаме безплатна доставка до магазин ALCHEMISTA в Paradise Center, етаж +1. -
Доставката в България се извършва от куриерска фирма Speedy или до автомат на BOX NOW и отнема между 1 и 4 работни дни от датата на обработка на поръчката.
- Срокът за доставка е между 1 и 4 работни дни след обработка на поръчката.
- Поръчки, направени до 12:00 ч. в работни дни (понеделник – петък), се обработват в същия ден.
- Поръчки, направени след 12:00 ч. или в неработни дни, се обработват в първия следващ работен ден.
- При доставка до нашия бутик в Paradise Center, София – доставката е безплатна, а получаването е възможно в рамките на 1–4 работни дни след обработката на поръчката.
Моля, имайте предвид, че сроковете могат да се удължат при официални празници, почивни дни, промоционални кампании или форсмажорни обстоятелства.
Ако имате нужда от експресна доставка или получаване на конкретна дата, свържете се с нас на shop@alchemista.bg или на телефон +359 884 102 504.
-
Можете да получите Вашата пратка до личен адрес, който сте въвели във формата в сайта или до офис на Спиди, който сте избрали от опцията в сайта ни. Пратката Ви може да бъде получена и от Автоматичните пощенски станции (автомати) на Спиди, които се намират на удобни места - в търговски вериги и молове. Можете да вземете своята пратка и от физическия магазин на ALCHEMISTA, който се намира в ParadiseCenter, ниво +1.
Срокът за престой на пратката в офис на Спиди е 7 дни, след което тя ще бъде върната към нас.
Ако получавате пратка в Автоматична пощенска станция на Спиди, ще получите 9-цифрен код на СМС, с който можете да вземете пратката си до 72 часа след получаване на уведомителното съобщение. Заплащането става с дебитна или кредитна карта.
-
Всяка пратка от ALCHEMISTA се изпраща с опцията „прегледай преди да платиш“. Можете да прегледате своята пратка при получаване от куриера. Така ще можете да установите ако има несъответствие в доставените продукти или продукти с нарушена цялост. В такъв случай, можете да не приемате пратката, която ще се върне при нас.
-
Можете да откажете или промените поръчка, която все още не е изпратена към куриер, като се свържете с нас чрез имейл shop@alchemista.bg или телефон +359 884 102 504.
Необходимо е да ни предоставите данни като номер на поръчка, Вашето име, телефон и имейл, и да ни уведомите за промените, които желаете да направите по поръчката.
Ако сте получили имейл с номер на товарителницата от куриер, това означава, че Вашата поръчка вече е изпратена. В такъв случай, не можете да откажете или промените Вашата поръчка през системата, но можете да откажете да приемете пратката от куриера.
-
Ако все още не сте получили имейл с потвърждение и информация за изпратена пратка с номер на товарителница, молим да се свържете с нас чрез имейл shop@alchemista.bg или телефон +359 884 102 504, за да ни уведомите за желаната промяна.
При вече изпратена пратка и получен имейл с номер на товарителница, имате възможност да се свържете с фирма Спиди, за да заявите пренасочване на пратката.
-
Не, замяна на закупен продукт не е възможна. Ако желаете да замените вече получен продукт, е необходимо да върнете продукта в срок от 14 дни от датата на получаване и след това да направите нова поръчка с желания от Вас продукт.
-
Можете да върнете продукти, закупени от онлайн магазина на ALCHEMISTA в рамките на 14 дни от получаването на поръчката като попълните електронна молба за връщане, която можете на откриете тук: ТУК
Продуктите трябва да бъдат изпратени до адреса за връщане, посочен в електронната молба за връщане. Връщането е за сметка на ALCHEMISTA само в случаите, в които връщането е с куриер Спиди. Ако изберете да използвате друг куриер или друг начин за връщане, разходите за връщането са изцяло за Ваша сметка.
Продукти закупени или получени и заплатени във физическия магазин на ALCHEMISTA следва да бъде върнати в магазина.
Могат да бъдат върнати само продукти, които са в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския им вид.
Повече информация за условията на връщане можете да откриете тук: https://alchemista-dev.myshopify.com/policies/refund-policy
-
Всички продукти, предлагани в онлайн и физическия магазин на ALCHEMISTA, са оригинални и произхождат от производители или оторизирани техни дистрибутори.
-
Можете да ни откриете в:
- София, Paradise Center, етаж +1
- Пловдив, Mall Plovdiv, партер
- Бургас, Galleria Mall, партер -
- Чрез бутона ALCHEMISTA CLUB във Вашия профил.
- Чрез бърз бутон долу вляво на екрана, който се показва, след като влезете в профила си.
- В галерията на телефона си. Можете да свалите снимка на картата от меню ALCHEMISTA CLUB във Вашия профил.
- В Apple Wallet или Google Wallet, след като сте я запазили от меню ALCHEMISTA във Вашия профил.